Heroes of Might and Magic: Mythical Message

Własna przygoda ze światem HoMM


#1 2011-06-07 15:47:56

Sezu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-05
Posty: 9
Punktów :   

Lochy

http://tawerna.xgame.pl/h/5/img/m_dungeon/dungeon_town.jpg

Nazwa: Loch
Jednostki: mroczne elfy, mitologiczne stwory
Wspólne cechy ulepszeń
1 - jasne wyglądy i ubiór
2 - mroczniejszy, czarno czerwony ubiór
Kolory: czarny i purpurowy

JEDNOSTKI



1 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_01_Scout.jpg
Świeżo po świątynnym szkoleniu, Zwiadowcy są młodymi uczniami praktykującymi, by przystąpić do ostatniego egzaminu. Jeśli zdadzą, nagradza się ich wyniesieniem do rangi Zabójców. Pomimo, że są młodzi i niedoświadczeni, zdążyli zgłębić zaawansowaną wiedzę teoretyczną na temat sztuki zabijania i zostali poddani fizycznemu treningowi. Charakteryzują się tym, że są uzdolnieni zarówno w walce wręcz jak i na dystans.

Podstawowa jednostka
Zwiadowca
(Jednostka dystansowa, Pełna skuteczność w walce wręcz)
Ulepszenie
Zabójca
(Jednostka dystansowa, Pełna skuteczność w walce wręcz, Trujący atak)

2 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_02u_Blood_Fury.jpg
Krwawe Dziewice są podstawową jednostką piechoty zamku Loch. Służki smoka mistrzowsko opanowały wypaczoną sztukę śmierci podpatrzoną u Sylwan. Ich niewiarygodna szybkość sprawia, że mogą przeprowadzić atak, jednocześnie unikając ciosu przeciwnika. W rezultacie są idealnymi jednostkami dla każdej armii przekładającej walkę wręcz nad magię.

Podstawowa jednostka
Krwawa Dziewica
(Uderzenie i powrót)
Ulepszenie
Krwawa Furia
(Uderzenie i powrót, Brak kontrataku wroga)

3 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_03_Minotaur_Slave.jpg
W społeczeństwie Mrocznych Elfów, Minotaury traktowane są jako niewolnicy, powoduje to, że wykonują ciężką i wyczerpującą pracę. Jakkolwiek, Minotaury znane są ze swej odwagi i godności. Każde zadanie wykonują najlepiej, jak potrafią, wliczając w to walkę, ku uciesze swych panów. Pomimo tego, że są niewolnikami, ich waleczność i oddanie przysparzają im szacunku, nie tylko wśród Mrocznych Elfów, ale i pośród innych frakcji.

Podstawowa jednostka
Minotaur
(Odwaga)
Ulepszenie
Minotaur Strażnik
(Odwaga, Podwójny atak)

4 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_04u_Dark_Champion.jpg
Mroczni Jeźdźcy są powszechnie znaną kawalerią zamku Loch. Dosiadają dzikich bestii zwanych Jaskiniowymi Jaszczurami. Szarża Mrocznych Jeźdźców kruszy tarcze i miażdży pancerz każdego przeciwnika Mrocznych Elfów. Owy atak jest tak potężny, że nawet najmocniejsi wrogowie nie są w stanie się obronić. Mroczni Jeźdźcy zazwyczaj patrolują labirynty wokół zamku, atakując każdego nierozsądnego wroga, który zdecydował się zapuścić tak daleko w terytorium Mrocznych Elfów.

Podstawowa jednostka
Mroczny Jeździec
(Szarża jeździecka)
Ulepszenie
Czarny Jeździec
(Szarża jeździecka, Jaszczurze ukąszenie)

5 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_05u_Deep_Hydra.jpg
Hydry, tak samo jak Czarne Smoki, są najstarszymi mieszkańcami podziemnego świata Ashan. Były w jaskiniach na długo przedtem, zanim zamieszkały je Mroczne Elfy. Czas płynął, a Hydry i Mroczne Elfy, pomimo początkowych utarczek, zawiązali przymierze, mające na celu chronić jaskinie przed każdym wpływem „światłości” z powierzchni. Hydry to bardzo wolne stworzenia, wolą raczej zaczaić się w ciemności, by potem błyskawicznie zaatakować kilku wrogów jednocześnie.

Podstawowa jednostka
Hydra
(Atak trzema głowami, Brak kontrataku wroga, Szał)
Ulepszenie
Hydra z Głębin
(Atak trzema głowami, Brak kontrataku wroga, Szał, Regeneracja)

6 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_06_Shadow_Witch.jpg
Wiedźmy Cienia poświęciły swe życia w służbie Malassy. Posiadają ponadnaturalne moce, pozwalające im ciskać niszczące pioruny cienia we wrogów. Mogą również rzucać czary, które osłabiają ich przeciwników, lub wzmacniają sojusznicze oddziały podczas walki.

Podstawowa jednostka
Wiedźma Cienia
(Jednostka dystansowa, Jednostka magiczna, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie)
Ulepszenie
Matrona Cienia
(Jednostka dystansowa, Uderzenie biczem, Jednostka magiczna, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie)

7 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Dungeon/HeroesV_Dungeon_07_Shadow_Dragon.jpg
Smoki Cienia to synowie i córki samej Malassy. Zazwyczaj strzegą bram wiodących do Labiryntu Cienia. Młodsze Smoki, które liczą tylko kilkaset lat, czasem towarzyszą Mrocznym Elfom w zamian za różne sekrety, drogie i rzadkie podarunki lub zobowiązujące traktaty krwi.

Podstawowa jednostka
Smok Cienia
(Latanie, Ognisty oddech, Odporność na magię 50%)
Ulepszenie
Czarny Smok
(Latanie, Ognisty oddech, Odporność na magię 100%)

BOSS
http://fc01.deviantart.net/fs22/i/2007/331/c/e/The_Behemoth_by_Flouz.jpg

Wojownik Podziemi


Dźwiga swoją siłą i magią najważniejszy stalagnat podziemnego świata. Gdy musi ratować swoją siedzibę, zostawia kolumnę samą sobie i idzie walczyć z przeciwnikami. Nie może długo być na powierzchni, musi wracać do swojej misji, ale za to jego niepowtarzalna siła jest niepokonana w boju.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.talesofpirates.pun.pl www.zmierzchomania.pun.pl www.nlp-perswazja.pun.pl www.bractwothralla.pun.pl www.wsap2010.pun.pl