Heroes of Might and Magic: Mythical Message

Własna przygoda ze światem HoMM


#1 2011-06-09 21:02:29

Sezu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-05
Posty: 9
Punktów :   

Akademia

http://tawerna.xgame.pl/h/5/img/m_academy/academy_town.jpg

Nazwa: Akademia
Jednostki: magowie, mechaniczne
Wspólne cechy ulepszeń
1 - zwykłe, szaro-niebieskie motywy
2 - jaśniejsze, niebieskie szaty
Kolory: szafranowy i złoty

JEDNOSTKI



1 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_01_Gremlin.jpg
Gremliny są małymi stworzeniami, które mają w sobie demoniczną krew. W przeciwieństwie do Orków, pozostają wierne swoim mistrzom. Gremliny są bardzo słabe i dlatego służą jako strzelcy na polu bitwy. Używają magicznej broni za pomocą której strzelają małymi pociskami we wrogie jednostki.

Podstawowa jednostka
Gremlin
(Jednostka dystansowa)
Ulepszenie
Gremlin Dowódca
(Jednostka dystansowa, Naprawa)

2 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_02u_Obsidian_Gargoyle.jpg
Kamienne Gargulce są magicznie ożywionymi posągami. Stworzono je w starożytnych czasach, by chroniły odosobnione świątynie w jałowych regionach na południu Ashan. Kiedy magowie odkryli te świątynie, dostrzegali w nich pierwotne ochronne uroki spoczywające na tych posągach. Pozwoliło im to w łatwy sposób ożywić Gargulce. Stworzenia te są dość szybkie i niezmiernie odporne.

Podstawowa jednostka
Kamienny Gargulec
(Latanie, Odporność na elektryczność)
Ulepszenie
(Latanie, Odporność na elektryczność, ogień i lód)
Obsydianowy Gargulec

3 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_03_Iron_Golem.jpg
Golemy są mechanicznymi posągami, które zostały magicznie ożywione przez magów. Są one tak samo jak Gargulce, niezmiernie odpornymi jednostkami dzięki swej nieorganicznej budowie. Niestety są one też bardzo, bardzo powolne. Aby im to wynagrodzić, magowie obdarzyli Golemy w ochronne zaklęcia co czyni je bardziej odpornymi na magiczne ataki. Na Golemy nie działają negatywne ani pozytywne efekty morale.

Podstawowa jednostka
Żelazny Golem
(Maszyna, Odporność na magię 50%, Odporność na spowolnienie)
Ulepszenie
Stalowy Golem
(Maszyna, Odporność na magię 50%, Odporność na spowolnienie, Nieskończony kontratak)

4 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_04u_Arch_Mage.jpg
Magowie to elita w społeczeństwie Akademii. Podczas bitwy nie uczestniczą w walce, chyba że zostaną do tego zmuszeni. Większość magów jest rozszerzona w czwartym wymiarze. Są strasznie słabi i powolni, ale rzecz jasna są bardzo dobrze obeznani z magią. Potrafią miotać pociski czystej energii magicznej i ranić wiele oddziałów na polu bitwy - własnych również. Ponadto każdy mag zna kilka użytecznych zaklęć.

Podstawowa jednostka
Mag
(Jednostka dystansowa, Jednostka magiczna, Czary: Odczarowanie, Pięść gniewu)
Ulepszenie
Arcymag
(Jednostka dystansowa, Jednostka magiczna, Czary: Odczarowanie, Pięść gniewu, Kula ognia)

5 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_05u_Djinn_Sultan.jpg
Dżinny to starożytne duchy żywiołów przywołane przez magów do pomocy na polu bitwy, magicznie związane z ich osobą. Raz złączony w ten sposób dżinn nie może już odejść i musi ochraniać swego pana aż do czasu wyczerpania energii życiowej. Dżinny równie dobrze sprawdzają się tak w ataku, jak i w obronie, są najszybszymi oddziałami Akademii i zazwyczaj potrafią rzucać podstawowe zaklęcia.

Podstawowa jednostka
Dżin
(Latanie, Rzucenie losowego czaru mroku poziomu 1-3)
Ulepszenie
Dżin Królewski
(Latanie, Rzucenie losowego czaru mroku lub światła poziomu 1-3)

6 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_06_Rakshasa_Raja.jpg
Rakszasa to starożytny władca duchów świata, czczony przez dawno zapomniane cywilizacje, które zniknęły wieli temu. Opętane żądzą zemsty, potwory te zostały ponownie odkryte przez magów i – po wielu nieudanych próbach - okiełznane i przywołane do naszego świata. Te monstra są niebywale potężne i wszechstronne osiągnęły mistrzostwo w walce wręcz, a wrogowie nie są w stanie skontrować ich ataku.

Podstawowa jednostka
Rakszasa Rani
(Brak kontrataku wroga)
Ulepszenie
Raksza Raja
(Brak kontrataku wroga, Pośpiech)

7 Poziom
http://www.the-genies-lamp.com/images/h5_artwork/Academy/HeroesV_Academy_07u_Titan.jpg
Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie. Są tworzone w podobny sposób jak golemy, ale w o wiele większej skali. Dodatkowo ich „dusza” jest bardziej skomplikowana niż u innych stworzeń, gdyż goszczą oni legendarnego bohatera, który dostał szansę powrotu do walki. Ci są całkowicie niewzruszeni i dają im niewrażliwość na zaklęcia umysłu, co zapewnia magom całkowitą lojalność tych istot.

Podstawowa jednostka
Kolos
(Odporność na czary umysłu)
Ulepszenie
Tytan
(Odporność na czary umysłu, Jednostka dystansowa, Przywołanie błyskawicy)

BOSS
http://www.pofp.maulay.cba.pl/dwa/gallery/wezyr.png

Piaskowy Wezyr


Niektórzy mówią, że ci, którzy zginęli z rąk jednostek Akademii lub na pustyni, trafiają w ręce Wezyra - w pół zmechanizowanego maga, który pożera rzekomo duszę zmarłych wśród piasków pustyń. Nie wiadomo, czy jest do prawdą, jednak najwyżsi magowie są w stanie chwilowo zapanować nad Wezyrem dzięki jego mechanicznym częścią. Potężna magia wraz z mechaniką tworzą zabójczą mieszankę.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.talesofpirates.pun.pl www.parkour.pun.pl www.wsap2010.pun.pl www.bractwothralla.pun.pl www.nlp-perswazja.pun.pl