Heroes of Might and Magic: Mythical Message

Własna przygoda ze światem HoMM


#1 2011-06-09 16:45:41

Sezu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-05
Posty: 9
Punktów :   

Twierdza

http://www.maps4heroes.com/heroes5/pictures/tribes_of_the_east/screenshots/toe_screenshot_5.jpg

Nazwa: Twierdza
Jednostki: orkowie
Wspólne cechy ulepszeń
1 - brązowe skóry i wyposażenie
2 - czerwone skóry i wyposażenie
Kolory: brązowy i złoty

JEDNOSTKI



1 Poziom
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_the_Goblin.jpg
Gobliny są "zdegenerowanymi" Orkami, niewypały przy tworzeniu prawdziwych orków, zrodzone głównie z krwi pomniejszych demonów (głównie impów).  Są małe (ok metra wzrostu), chuderlawe, słabe lecz za to szybkie i zwinne. Przeciętny goblin jest nikczemny, tchórzliwy i głupi. Atakują tylko jak mają ogromną przewagę liczebną, zazwyczaj korzystając z zasadzek i prowizorycznych pułapek. W armii Orków, Gobliny są wykorzystywane jako służący, zwiadowcy, harcownicy, ofiary dla szamanów oraz jako amunicja/przekąska dla cyklopów.

Podstawowa jednostka
Goblin
(Demoniczna krew, Tchórzostwo)
Ulepszenie
Łowczy Goblinów
(Demoniczna krew, Tchórzostwo)

2 Poziom
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Stronghold_Centaur.jpg
Pół-człowiek, pół-koń zawsze dumnie służył swoim panom jako zwiadowca i mobilny łucznik. Niestety, te czasu dobiegły końca kiedy Magowie zaczęli ożywiać struktury. Przeróżne golemy, gargulce, tytani etc. byli łatwiejsi do stworzenia, utrzymania i egzekwowania rozkazów. Szybko spotkali Orków, z którymi zawarli przymierze wspólnych interesów i myśli. 

Podstawowa jednostka
Centaur
(Demoniczna krew, Jednostka dystansowa, Manewr)
Ulepszenie
Centaur Koczownik
(Demoniczna krew, Jednostka dystansowa, Manewr)

3 Poziom
http://www.tawerna.biz/uploads/image/MMH6_STRONGHOLD_05_Jaguar_Warrior.jpg
Aby stać się jednym z nich, Ork musi gołymi rękami zabić jaguara szablastozębnego - jednego z najniebezpieczniejszych drapieżników ich wysp.Nie trzeba wspominać, że ich maska skrywa wiele blizn zdobytych podczas życia w całości przepełnionego wojną. Podczas walki szarżują na wroga brutalnie i na oślep, rozrywając go swoimi obsydianowymi pazurami. Są często wykorzystywani jako straż przyboczna największych wodzów i szamanów.

Podstawowa jednostka
Wojownik Jaguara
(Demoniczna krew, Szał)
Ulepszenie
Wojownik Pantery
(Demoniczna krew, Szał, Tornado)

4 Poziom
http://forum.gram.pl/upl/forum/2007_26/20070630003525.jpg
Niektórzy uznają te czarodziejki za piękne, ale wrażenie mija, gdy chwytają  one za  swe rytualne sztylety i zaczynają działać z użyciem magii. Szamanki cieszą się niezwykłymi przywilejami pośród orków - wywołują strach i respekt nawet pośród najstraszniejszych wojowników. Wielu wodzów szuka rady tych mądrych piękności.

Podstawowa jednostka
Szamanka
(Demoniczna krew, Jednostka magiczna, Czary: Przyśpieszenie, Spowolnienie)
Ulepszenie
Córa Nieba
(Demoniczna krew, Poświęcenie Goblina, Jednostka magiczna, Czary: Przyśpieszenie, Spowolnienie, Łańcuch błyskawic)

5 Poziom
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_The_Mauler.jpg
Lekko opancerzeni i potężnie uzbrojeni - Orczy Awanturnicy są jednostkami pierwszego natarcia dzikich hord Twierdzy. Ich główną taktyką jest niepowstrzymany rajd w stronę przeciwnika, używając przewagi liczebnej, szybkości, zaciekłości i wytrzymałości do przełamania linii obrony wroga i przerobienia go na krwawą miazgę. Ich ciężkie tarcze nie są dekoracją lecz służą do obrony przed ostrzałem przeciwnika.

Podstawowa jednostka
Awanturnik
(Demoniczna krew, Spustoszenie)
Ulepszenie
Oprawca
(Demoniczna krew, Spustoszenie, Aura strachu, Odwaga)

6 Poziom
http://img.photobucket.com/albums/v709/TheUndeadKing/h5wyvern.jpg
Zamieszkując jałowe pustkowia i polując na żubry, wiwerny są wybitnymi stworzeniami ze względu na swój odruch zabijania wszystkiego i wszystkich co nie jest niedźwiedziem ani podobne do orków. Wiwerny są zdegenerowanymi smokami, przeobrażonymi mocą przeklętej magii: jednak to narzuca przypuszczenie czemu stworzone wiverny są martwe - prawdopodobnie zabite przez swoich własnych twórców.

Podstawowa jednostka
Wiwerna
(Latanie, Regeneracja)
Ulepszenie
Jadowita Wiwerna
(Latanie, Regeneracja, Jad)

7 Poziom
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/H6_Stronghold_Cyclop.jpg
Cyklopy są niejako przeciwieństwem goblinów. Również są nieudanymi eksperymentami lecz tym razem z krwią wyższych demonów. Demoniczna krew zupełnie nad nimi zapanowała robiąc z nich przeraźliwe giganty z ciałem i umysłem zupełnie zdeformowanym przez chaos. Cyklopy mają więcej niż 3 metry wzrostu dużo bardziej przypominając demony niż ludzi. Wszystkie mają jedno, wielkie, czerwone, świecące, bez-źrenicowe oko. Nikt nie jest pewny co sprawiło właśnie taką mutację. Jedna z teorii wysnutych przez magów zakłada, że jest to "znamię Chaosu", symbol Wężosmoka Urgasha, zawiniętego w okrąg, pożerającego własny ogon.

Podstawowa jednostka
Cyklop
(Demoniczna krew, Połykanie Goblinów)
Ulepszenie
Dziki Cyklop
(Demoniczna krew, Połykanie Goblinów, Rzut Goblinem, Miażdżący cios)

BOSS
http://www.tibiahispano.com/images/screens/tibia_2830.jpg

Behemot


Behemot jest bardzo pomocnym wsparciem dla jednostek twierdzy, gdy chodzi o całkowite zniszczenie wroga - ten potwór wpadając w szał niszczy wszystko na swojej drodze. Nie patrzy nawet na kompanów. Wszystkie jednostki trzymają się z dala, gdy Behemot wkracza do akcji. Jego umiejętności podnoszenia ciężaru pięciokrotnie większego od masy jego ciała oraz niesamowita siła tworzą go istnym czempionem wśród niszczycieli.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bractwothralla.pun.pl www.talesofpirates.pun.pl www.zmierzchomania.pun.pl www.parkour.pun.pl www.wsap2010.pun.pl