Własna przygoda ze światem HoMM
Nazwa: Inferno
Jednostki: demoniczne
Wspólne cechy ulepszeń
1 - skóry demonów
2 - paląca się część ciała
Kolory: czarny i czerwony
JEDNOSTKI
1 Poziom
Impy i Chowańce to małe skrzydlate stworzenia, mimo że niewielkie, kiedy zbiorą się w rój, potrafią przygnieść wrogą armię. Na szczęście te istoty są stosunkowo słabe i doświadczony wojownik jest w stanie szybko przetrzebić ich szeregi. Są prawdziwą plagą dla bohatera utalentowanego magicznie, ponieważ zdolności Impów i Chowańców pozwalają im na niszczenie a nawet na kradzież many wroga.Jednostka podstawowa
Imp
(Niszczenie many)
Ulepszenie
Chowaniec
(Kradzież many)
2 Poziom
Piekielne Ogary i Cerbery są trzonem ataku w siłach zamku Inferno. Ich niesamowite zdolności sieją spustoszenie wśród szeregów wrogów. Jednakże stworzenia te nie są zbyt odporne na ataki i nie powinny zbyt długo pozostawać w zwarciu. Najlepiej gdy wykorzysta się ich zdolności do dobicia osłabionego wcześniej przeciwnika. Dzięki swoim trzem głowo Cerbery potrafia zaatakować kilka jednostek jednocześnie.Jednostka podstawowa
Piekielny Ogar
(nic szczególnego)
Ulepszenie
Cerber
(Atak trzema głowami, Brak kontrataku wroga)
3 Poziom
Maniacy są pomiotami Ur-Vormocha, Demonicznego Władcy Szaleństwa. Demony te są wcieleniem niezrównoważonego, porywczego i nieprzewidywalnego chaosu więc są doskonałe w szerzeniu strachu i paniki. Maniacy piszczą i wrzeszczą podaczas atakowania oraz śmieją się gdy otrzymują rany.Jednostka podstawowa
Maniak
(Odporność na kontrolę umysłu)
Ulepszenie
Obłąkaniec
(Odporność na kontrolę umysłu, Demoniczny śmiech)
4 Poziom
Jako reinkarnacje potężnych kultystów demonów, Sukkuby zajmują stosunkowo wysoką pozycję w demonicznej hierarchii. Wielu myśli, że mają odpowiedni spryt, oddanie i siłę aby osiągnąć ten upragniony status jednak tak naprawdę wielu z nich kończy jako niższe inkuby/sukkuby (służący, seksualni niewolnicy etc.)Jednostka podstawowa
Sukkubus
(Jednostka dystansowa, Kontratak na dystans)
Ulepszenie
Władczyni Sukkubów
(Jednostka dystansowa, Kontratak na dystans, Łańcuchowy strzał)
5 Poziom
Zmory to jednostki obdarzone iście piekielną szybkością i refleksem. Błyskawicznie przemierzają pole bitwy, by zgnieść przeciwnika podczas szaleńczej szarży. Piekielne rumaki i Zmory nieprzypadkowo zasłużyły na swą złą reputację, mogą spowodować, że wróg, nawet silniejszy od nich, rzuci się do ucieczki. Podczas walki wręcz przeciwnicy nie są w stanie kontratakować ich ataków.Jednostka podstawowa
Piekielny Rumak
(Atak strachem)
Ulepszenie
Zmora
(Atak strachem, Aura strachu)
6 Poziom
Czarty i Czarci Lordowie to najbardziej utalentowani wojownicy w szeregach Inferno. Oprócz mistrzowskiego opanowania walki wręcz, mają zdolność rzucania czarów opartych na klątwach i czarów ofensywnych, które przerzedzają zastępy wrogów. Utalentowane Czarty i Czarci Lordowie zarówno w ataku i obronie dla dobrego stratega są kluczem do zwycięstwa.Jednostka podstawowa
Czart
(Jednostka magiczna, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów, Wrażliwość.)
Ulepszenie
Czarci Lord
(Jednostka magiczna, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów, Wrażliwość.)
7 Poziom
Diabły są ostatecznym osiągnięciem chaosu w świecie Ashan. Dzięki swej mocy i zręczności, daleko w tyle pozostawiają pozostałe jednostki Inferno. Jako jedyne istoty posiadają dostęp do piekielnych planów rzeczywistości, co powoduje, że mogą się przemieszczać po polu bitwy za pomocą teleportacji. Arcydiabły w chwilach zagrożenia mogą przywołać Czarcich Lordów prosto z zamku Inferno.Jednostka podstawowa
Diabeł
(Teleportacja, Nienawiść do Aniołów)
Ulepszenie
Arcydiabeł
(Teleportacja, Nienawiść do Aniołów, Przywołanie Czarcich Lordów)
BOSS
Mocarz Gniewu
Największe ucieleśnienie gniewu i nienawiści - taki jest Mocarz Gniewu, prawdziwy podwładny Urgasha. Pilnuje wszystkich demonów przebywających w otchłani nie będących aktualnie w boju. Gdy trzeba, wychodzi z ziemi atakując wszystko, co popadnie. Mimo swojej siły i gniewu płynącego w jego żyłach, ptorafi myśleć racjonalnie i wie jak wykorzystywać swoje umiejętności w walce.
Offline