
Nazwa: Nekropolis (Nekropolia) Jednostki: nieumarli Wspólne cechy ulepszeń 1 - kościane jednostki 2 - zielona mgiełka dymu Kolory: szary, zielony
JEDNOSTKI
1 Poziom
 Szkielety to nic więcej aniżeli martwe i rozkładające się szczątki przywrócone do życia aby służyć woli Nekromanty. Lojalność, brak łaknienia, pragnienia, strachu czy wątpliwości czyni z nich idealnych służących. Szkielety tradycyjnie są wyjątkowo słabe i liczne. Ulepszona wersja szkieleta została wyposażona w łuk.
Podstawowa jednostka Szkielet (Nieumarły) Ulepszenie Kościany Łucznik (Nieumarły, Jednostka dystansowa)
2 Poziom
 Ożywieńcy doskonale sprawdzają się w obronie. Bardzo trudne do zabicia, zdolne są nawet w małej grupie odpierać szarże silniejszych wrogów. Są względnie powolni i przez to wystawieni na ataki przeciwników, jednak wszelkie wady nadrabiają ilością. Ponadto Zombie posiadają zdolność zarażenia wroga chorobami, przez co efektywność oddziału wroga w walce postępowo spada.
Podstawowa jednostka Ożywieniec (Nieumarły, Szał) Ulepszenie Zombie (Nieumarły, Szał, Osłabiający Cios)
3 Poziom
 Traumatyczne wydarzenia mogą zapoczątkować żywot Ducha - duszy związanej ze światem materialnym przez potężne, negatywne emocje. Nekromanci dzięki specyficznemu rytuałowi mogą przemienić duchy w bezgranicznie oddane sługi.Duchy to groźna broń, bowiem są szybkie i nie posiadają ciała. Zadają ciężkie obrażenia, samemu będąc niezwykle odpornym na niemagiczne ataki.
Podstawowa jednostka Duch (Nieumarły, Latanie, Niematerialność) Ulepszenie Widmo (Nieumarły, Latanie, Wysysanie many, Niematerialność)
4 Poziom
 Wampiry to szybcy i zręczni żołnierze. Pozostają wiecznie młodzi, lecz obarczeni są brzemieniem setek lat doświadczeń. Istoty te pałają niepohamowaną żądzą wysysania życiowej energii wroga. Ich ataki mają taką moc, że przeciwnik nie ma szans ich skontrować. Wampiry, wysysając życie z przeciwnika, odnawiają swoje.
Podstawowa jednostka Wampir (Nieumarły, Wysysanie życia, Brak kontrataku wroga) Ulepszenie Wampirzy Lord (Nieumarły, Wysysanie życia, Teleportacja, Brak kontrataku wroga)
5 Poziom
 Lisze są nieumarłymi magami, którzy zapłacili straszliwą cenę by zyskać nieśmiertelność. Atakując, tworzą chmury śmierci, które niszczą życie w każdej istocie, jaka weń wejdzie. Chmury te nie działają na nieumarłych, tak więc można wykorzystać lisze do ostrzeliwania mieszanych grup jednostek (swoich i wrogich) bez krzywdzenia sojuszników.
Podstawowa jednostka Lisz (Nieumarły, Jednostka dystansowa, Obłok śmierci) Ulepszenie Arcylisz (Nieumarły, Jednostka dystansowa, Obłok śmierci, Jednostka magiczna, Czary: Masowe osłabienie, Rozkład, Cierpienie)
6 Poziom
 Potępione dusze, pragnące zemsty na wszystkim, co żywe. Są uosobieniem śmierci i nienawiści wśród nieumarłych. Wśród wrogów budzą paniczny strach, który obniża wartość bojową, zabiera wolę walki. Kostuchy potrafią odebrać życie każdemu niezależnie od jego siły czy wielkości.
Podstawowa jednostka Upiór (Nieumarły) Ulepszenie Kostucha (Nieumarły, Dotyk śmierci)
7 Poziom
 Kościane smoki to najpotężniejsze oddziały Nekropolis. Nekromanci ożywiali martwe smoki, wierząc, że wzmocnione o mordercze zamiary będą siały grozę wśród żywych. Jednakże są słabsze niż ich żywe odpowiedniki, ale za to o wiele tańsi od nich. Widmowe smoki połowicznie żyją w niematerialnym świecie, przez co fizyczne ataki zadają im zredukowaną ilość obrażeń.
Podstawowa jednostka Kościany Smok (Nieumarły, Latanie) Ulepszenie Widmowy Smok (Nieumarły, Latanie, Atak klątwą)
BOSS

Czarny Pielgrzym Nikt jeszcze nie widział jego twarzy. Podobno Czarny Pielgrzym błąka się po świecie, wysyłając duszę na tamten świat. Wielu utożsamia go z prawdziwą Śmiercią w postaci właśnie tego rycerza. Wiadomo jednak, że włada magią równie dobrze co mieczem. Czasami, na wzywania liszów, ukazuje się, by zebrać śmiertelne żniwo.
|